Poczta Polska przeniosła bydgoskie Centrum Obsługi Gotówkowej do nowej lokalizacji

Od 5 października br. Centrum Obsługi Gotówkowej Poczty Polskiej w Bydgoszczy zyskało nową lokalizację. Celem przenosin było dostosowanie obiektu do rosnących wymagań rynku oraz chęć rozwoju w zakresie usług logistyki gotówki . Poczta Polska świadczy usługi obsługi gotówki dla banków i sklepów, dysponując 38 tego typu obiektami na terenie kraju.

Otwarcie zmodernizowanego Centrum Obsługi Gotówkowej w nowej lokalizacji zapewni pracownikom wyższy standard pracy i pozytywnie wpłynie na efektywność zachodzących procesów. Dzięki wyposażeniu obiektu w nowoczesne urządzenia ograniczeniu ulegnie czasochłonność oraz znacząco spadnie liczba ewentualnych usterek. W dłuższej perspektywie takie działania przyniosą wymierne oszczędności związane z kosztami procesowania gotówki.

Rynek obrotu gotówkowego to duże wyzwanie dla firm tej branży. Szczególnie było to widoczne na początku pandemii oraz w pierwszych tygodniach po wybuchu wojny w Ukrainie, kiedy zamówienia na gotówkę ze strony banków zgłaszano nawet kilka razy dziennie. Dzięki doświadczeniu w funkcjonowaniu na rynku obrotu gotówkowego, Poczta Polska spełniła oczekiwania i pokazała swoje możliwości zarówno dużym bankom jak i klientom sieciowym

Centrum Poczta Polska Ochrona słynie ze świadczenia najwyższej jakości usług ochroniarskich, jednak nie wszyscy wiedzą, że zajmujemy się również procesowaniem gotówki. Do tego tematu podchodzimy kompleksowo i profesjonalnie. Teraz, dzięki nowej lokalizacji naszego bydgoskiego Centrum Obsługi Gotówkowej, jesteśmy gotowi świadczyć usługi na jeszcze wyższym poziomie, co docenią na pewno dotychczasowi i przyszli klienci – zaznaczył Krzysztof Falkowski.

- Przygotowanie Ośrodków Operacyjnych do obsługi punktów sprzedaży nowego klienta wymaga każdorazowo szczegółowego poznania i weryfikacji potrzeb klientów oraz wzorcowej ich obsługi oraz wyposażenie jednostek w nowoczesny sprzęt, który zapewni najwyższy standard obsługi. Odpowiednio przygotowana i unowocześniana sieć centrów umożliwia skuteczne działanie na wolnym i bardzo konkurencyjnym rynku – mówi Wiesław Włodek.

Poczta Polska jest liderem na krajowym rynku obrotu gotówkowego, świadczącym specjalistyczne usługi w zakresie wpłat i wypłat zamkniętych, konwojowania, obsługi depozytów, w ramach których m.in. obsługiwane są punkty Klienta, bankomaty, wpłatomaty, parkometry oraz maszyny vendingowe. Jako operator narodowy Poczta Polska gwarantuje najwyższe bezpieczeństwo usług poparte wysokimi polisami ubezpieczeniowymi, a także dostępność na terenie całego kraju, przez 7 dni w tygodniu.

 

red. P.S./

źródło: media.poczta-polska.pl/