Ruszyła nowa, walentynkowa kampania reklamowa usługi Pocztex – Odbiór w Punkcie

Poczta Polska promuje Pocztex – Odbiór w Punkcie, w kanałach digital. Właśnie ruszyła najnowsza kampania walentynkowa pod hasłem „Dostarczamy z miłością”. Jej głównym celem jest pozyskanie kolejnych odbiorców sztandarowej usługi kurierskiej Poczty Polskiej, realizowanej poprzez największą w kraju sieci 17 000 punktów odbioru przesyłek. Kampania jest kolejnym elementem prowadzonych od września ubiegłego roku działań komunikacyjnych dotyczących usługi Pocztex. Rozpoczęła się 7 lutego i zakończy w Walentynki.

Kampania opatrzona jest hasłem „Dostarczamy z miłością”. Ma przyjazny, emocjonalny charakter, nawiązujący do dnia św. Walentego, a więc jednego z najpopularniejszych świąt w kalendarzu. Na banerach umieszczone zostało specjalnie zaprojektowane logo: PACZKOVE, nadające ciepły, personalny wymiar.

Przekaz reklamowy koncentruje się głównie na możliwości wyboru dogodnego sposobu odbioru przesyłek e-commerce w ramach największej w kraju sieci 17 000 punktów odbioru, którą dysponuje Poczta Polska. Reklama zachęca do skorzystania z usługi, budując jednocześnie przyjazny nastrój, ściśle powiązany z promocją marki.

Celem kampanii jest dotarcie do klientów robiących zakupy drogą online, a także sprzedawców internetowych. Banery będą emitowane w najpopularniejszych portalach internetowych. Przewidziane są także emisje display i wideo w mediach społecznościowych.

Walentynkowa kampania stanowi kontynuację wielokanałowej strategii marketingowej, którą Poczta Polska obrała w 2021 roku w ramach umacniania swojej pozycji na rynku usług KEP (przesyłki kurierskie, paczkowe, pocztowe) oraz rynku logistyki realizowanej dla klientów e-commerce. Zwieńczeniem założeń strategicznych stało się wprowadzenie kluczowych zmian w ramach usługi kurierskiej Pocztex. Nowy Pocztex przeszedł gruntowną przemianę w zakresie uproszczenia oferty, wyboru kanałów dostaw i nowych standardów doręczenia.

Modyfikację ofertową poprzedziły zmiany identyfikacji wizualnej marki – lifting logo, rebranding strojów i wyposażenia kurierów. Jednym z głównych celów tych działań, w ramach obranej strategii marketingowej, jest wzmocnienie wizerunku marki Pocztex – zmiana jej postrzegania, odmłodzenie, pokazanie marki nowoczesnej, przyjaznej, budzącej zaufanie wśród klientów, a także oferującej najwyższy standard usług.

Od września 2021 roku Poczta Polska przeprowadziła dwie kampanie promujące nową odsłonę usługi kurierskiej Pocztex: „Otwórz się na Pocztex” oraz „Do wyboru, do odbioru!”.

 

źródło: media.poczta-polska.pl/

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

Dzisiejsze imieniny