Poczta Polska uruchomiła witrynę z dostępem do usług cyfrowych

Poczta Polska 18 października uruchomiła specjalną stronę internetową www.poczta-cyfrowa.pl, dzięki której klienci uzyskali dostęp do wielu usług cyfrowych, które do tej pory były rozproszone w ramach całej Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej.

Poczta Polska oferuje klientom możliwość skorzystania z wielu swoich usług bez konieczności odwiedzania placówek pocztowych i bez wychodzenia z domu. Teraz zostały one zebrane w jednym miejscu. Nowa strona internetowa: www.poczta-cyfrowa.pl jest efektem współpracy Poczty Polskiej ze spółkami z Grupy Kapitałowej.

- Uruchomiona strona internetowa to swoisty „cyfrowy portfel" usług Grupy Poczty Polskiej umożliwiający naszym klientom wygodny dostęp do cyfrowych usług pocztowych, finansowych i ubezpieczeniowych. Kolejnym etapem będzie udostępnienie aplikacji mobilnej oraz nowa strona www dla wszystkich spółek z pocztowej grupy kapitałowej - jak mówi Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej.

Portal Poczty Polskiej umożliwia skorzystanie z wielu usług takich jak m.in.: kupienie znaczka pocztowego czy wysłanie kartki pocztowej. Klienci mogą także za jej pośrednictwem wygenerować nalepkę adresową do nadania paczki, którą można następnie szybko nadać w blisko 400 placówkach pocztowych, dzięki nowemu rozwiązaniu typu fast track, które zostało wprowadzone m.in. w największych miastach Polski. W wytypowanych placówkach klienci wysyłający paczkę będą obsługiwani poza kolejnością, a dedykowane dla nich okienko będzie oznaczone specjalną naklejką.

Strona www.poczta-cyfrowa.pl oferuje także usługi finansowe usług np. klienci mogą nadać przekaz bądź przesłać komuś pieniądze na drugi koniec Polski bez wychodzenia z domu. Poczta udostępnia również możliwość szybkiego zapłacenia mandatu. Na wybrane usługi dostępne za pośrednictwem nowego portalu klienci otrzymają rabaty.

Dla klientów, którzy zainteresowani są łatwym i szybkim odbiorem korespondencji zaoferowano możliwość skorzystania z usługi eINFO: awizo, czyli otrzymywania awiza w formie elektronicznej, a nie papierowej czy możliwości złożenia żądania dosyłania przesyłek na nowy adres, jeśli został zmieniony. Z usług tych klienci mogą skorzystać przy wykorzystaniu Profilu Zaufanego, którym potwierdzają swoją tożsamość.

Poczta Polska nie zapomina także o klientach rynku usług internetowych (e-Commerce). W ofercie pocztowego eSklepu można znaleźć cały pakiet produktów do pakowania i zabezpieczania zawartości przesyłek, zarówno listów, jak i paczek. Nie zapomniano również o wielbicielach prasy drukowanej, którzy mają możliwość zamawiania prenumerat oraz o filatelistach. Dzięki zakładce do sklepu filatelistycznego będą mogli oni uzyskać szybki dostęp do zakupu kolekcji znaczków i kartek pocztowych.

 

red. Paweł Sanecki

Udostępnij na swoim profilu !