Poczta Polska stawia latem na kibiców i urlopowiczów

Poczta Polska opublikowała komunikat o zanotowaniu 15 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży towarów handlowych w placówkach pocztowych w porównaniu z ubiegłym rokiem. Przygotowano specjalną ofertę kibicowską na siatkarską Ligę Narodów, tenisowy Wimbledon i Igrzyska Olimpijskie w Tokio. Spółka prowadzi także sprzedaż asortymentu dla wakacyjnych urlopowiczów.

  - Nasza oferta handlowa jest dostosowana do oczekiwań klientów, których potrzeb intensywnie słuchamy. W dużej mierze części produktów oferowanych w placówkach odpowiada potrzebom lokalnym, ale wiele z produktów ma także charakter uniwersalny. Dbamy o to, by nasze produkty były różnorodne, nie tylko spełniały wysokie oczekiwania jakościowe, ale także uzupełniały podaż potrzebnych produktów w tych miejscach, gdzie dostęp do sklepów np. do księgarni jest utrudniony. W znacznej  mierze stawiamy na model handlu samoobsługowego, co czyni nasze placówki dostępnymi i przyjaznymi miejscami dla lokalnych społeczności – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej S.A.

Do 13 sierpnia br. Poczta Polska prowadzi patriotyczną sportową akcję sprzedażową. W placówkach pocztowych są akcesoria dla kibiców. Oprócz koszulek i szalików są także smycze, kubki, magnesy, piórniki, długopisy, przypinki, naklejki, torby, poduszki, a także opaski na ręce, breloczki, paszportówki oraz książki o sportowych idolach i gry planszowe.

Spółka prowadzi także akcję sprzedażową "Lato 2021". W okresie letnim do 31 sierpnia w ofercie rozsianych po całym kraju placówek pocztowych jest ponad 1,5 tys. pozycji handlowych. Placówki mają w asortymencie artykuły chemiczne pozwalające chronić się przed natrętnymi owadami kąsającymi m.in. urlopowiczów oraz eco-pułapki na uciążliwe owady. Rodzice młodszych dzieci w placówkach pocztowych będą mogli kupić 10 rodzajów zestawów LEGO, które zawierają książki z zadaniami, opowiadaniem, komiksem oraz minifigurką. Wśród nich są nowe przygody ze świata LEGO® City, Harry Potter™, Batman, pełne przygód i humoru opowiadanie oraz komiksy, ciekawe łamigłówki i labirynty.

Coraz chętniej w placówkach pocztowych kupowane są książki. Firma proponuje na lato kilka gorących nowości, np. „Poczuj PL” – przewodnik i poradnik poruszania się po Polsce podróżniczki i dziennikarki Marzeny Filipczak oraz nieco sensacyjna „Rita” Agnieszki Staszak. Ponadto popularnonaukowa „Tajemnice polskich templariuszy” Andrzeja Zielińskiego.

red. P.S.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content