Poczta Polska Ochrona uzyskała kolejne certyfikaty za jakość usług

Poczta Polska Ochrona, która świadczy usługi w zakresie m.in. obsługi gotówki, konwojowania, stacjonarnej ochrony fizycznej czy zabezpieczeń technicznych i monitoringu, uzyskała dwa prestiżowe certyfikaty – ISO 9001–2015 i AQAP 2110–2016. Dowodzą one spełnienia najwyższych standardów jakościowych, jakich oczekują klienci Spółki w obszarze zadań realizowanych przez PPO.

ISO 9001–2015 to międzynarodowa norma określająca wymagania, które powinien spełnić system zarządzania jakością. Certyfikacji dokonuje niezależna i bezstronna jednostka certyfikująca. Warto podkreślić, że norma ta cieszy się dużą rozpoznawalnością i popularnością. W pewnych branżach przyjmowana jest jako standard wymagany przy podjęciu współpracy.

– Jakość to aspekt naszych usług, na który klienci PPO zwracają taką samą uwagę jak na cenę. Możemy jej dowieść na wiele sposobów. Posiadanie certyfikatu ISO 9001–2015 jest obiektywnym potwierdzeniem tego, że spełniamy w tym zakresie bardzo wysokie standardy. Mam nadzieję, że będzie to nasza mocna karta w czasie przetargów i innych form wyboru dostawcy usług, które świadczy PPO –  mówi Wiesław Włodek, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej, sprawujący nadzór nad Pionem Poczta Polska Ochrona.

Druga spełniona przez Pocztę Polską Ochronę norma, czyli AQAP 2110–2016, to publikacja standaryzacyjna dotycząca zapewnienia jakości. Jej posiadanie potwierdza, że dostawca zapewnia obiektywną kontrolę, a produkt jest zgodny z wymogami umowy. Uzyskanie Certyfikatu AQAP, w zależności od branży, daje możliwość otrzymania dodatkowych punktów w przetargach oraz ubiegania się o różnego rodzaju dotacje.

– AQAP to wymagania NATO dotyczące zapewnienia jakości i standardów funkcjonowania. Działamy w różnych branżach i chcemy aktywnie uczestniczyć w obszarze związanym z obronnością kraju. Certyfikat jest uznawany powszechnie na rynku w warunkach kontraktowych i potwierdza posiadanie procedur w zakresie oceny i redukcji ryzyka oraz planowania i stosowania norm jakościowych. Klient otrzymuje obiektywną i rzetelną informację, że potrafimy identyfikować i monitorować zagrożenia oraz eliminować je na wczesnych etapach – mówi Robert Dołęga, dyrektor zarządzający PPO.

Niezależni audytorzy potwierdzili, że Poczta Polska Ochrona świadczy szerokie spektrum realizowanych usług, posiada długoletnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług. Atutami docenionymi przez ekspertów dokonujących certyfikacji były także wysokie kompetencje oraz doświadczenie personelu.

Audyt certyfikacyjny, zakończony pozytywną decyzją o przyznaniu certyfikatów ISO 9001–2015 oraz AQAP 2110–2016 przeprowadzony został w dniach 5–8 lipca  br.

Uzyskanie certyfikatów podkreśla znaczenie Poczty Polskiej jako firmy, dla której ważne jest wdrażanie najlepszych praktyk w zakresie zarządzania oraz budowanie zaufania wśród klientów. Doświadczenie, umiejętności organizacyjne, baza logistyczna oraz wykwalifikowani pracownicy pozwalają dostosować ofertę do wymagań największych klientów każdej branży gospodarki i usługowej oraz do potrzeb urzędów administracji państwowej i samorządowej, jednostek budżetowych czy obiektów wojskowych.

Poczta Polska Ochrona, będąca jedną z jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej S.A., zatrudnia blisko 3 tys. kwalifikowanych pracowników, posiada 50 Centrów Obsługi Gotówki (COG), a także dysponuje flotą ponad 400 specjalistycznych pojazdów.

 

źródło: media.poczta-polska.pl

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content