Poczta Polska: klienci korzystają z oferty placówek pocztowych jak przed pandemią

4600 placówek sieci własnej Poczty Polskiej pracuje już w standardowych godzinach sprzed zmian wprowadzonych po wybuchu pandemii. Klienci obsługiwani są przy zachowaniu obostrzeń chroniących przed rozprzestrzenianiem się COVID-19. 

Wszystkie funkcjonujące placówki należące do sieci własnej Poczty powróciły już do standardowych godzin pracy. Poprzez największą w Polsce sieć punktów, klienci uzyskują łatwy i wygodny dostęp do różnorodnych usług: pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych, logistycznych i handlowych.

Przywracając normalne godziny pracy Poczta Polska nie rezygnuje z rozwiązań przyjętych w ramach walki z koronawirusem. Z uwagi na wielkość firmy, poziom zatrudnienia, liczbę placówek pocztowych oraz sortowni skala przedsięwzięcia oraz ponoszonych kosztów jest niebagatelna. Pracownicy Poczty Polskiej są na bieżąco wyposażani w środki ochrony osobistej – maseczki, rękawiczki oraz płyny dezynfekujące. Na ten cel Zarząd Poczty Polskiej przeznaczył już ponad 57 mln zł.  

– W Poczcie Polskiej wdrożono działania prewencyjne, które nie są niewymagane prawem. To np. cykliczne dezynfekcje pomieszczeń w sortowniach, są to przede wszystkim szatnie, węzły sanitarne, pomieszczenia socjalne, pomieszczenia techniczne i pomieszczenia porządkowe. W placówkach pocztowych klienci proszeni są także o przestrzeganie zasad dystansu społecznego, przypominamy także o obowiązku zakrywania nosa i ust – powiedział Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej. 

Udostępnij na swoim profilu !