Pierwszy sklep „ORLEN w ruchu” został otwarty w Warszawie

PKN ORLEN otworzył pierwszy format sklepowo-gastronomiczny pod marką „ORLEN w ruchu” w Warszawie przy ulicy Grójeckiej 26. Do końca roku w największych polskich miastach powstanie kolejnych 40 podobnych punktów, a w sumie będzie ich około 900.

W środę (23.06.2021) PKN Orlen otworzył pierwszą placówkę sklepowo-gastronomiczną pod marką Orlen w Ruchu. Do końca roku spółka chce mieć 40 takich punktów w całym kraju oraz postawi 500 własnych automatów do odbioru paczek.

- Konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię dynamicznie rozwijając jeden z filarów naszej działalności – segment detaliczny, z którego rocznie uzyskujemy około 3 mld zł zysku operacyjnego. Naszą odpowiedzią na rynkowe trendy związane ze zmianami zachodzącymi w nowoczesnym handlu i ewoluującymi wraz z nimi potrzebami klientów są nowe formaty sprzedaży detalicznej pod marką „ORLEN w ruchu”. Lokalizacja pierwszego punktu nie jest przypadkowa. To właśnie przy ulicy Grójeckiej przez wiele lat funkcjonował salon prasowy RUCH, który mocno wrósł w jej krajobraz. Przejęcie przez PKN ORLEN spółki RUCH pozwoliło uratować to miejsce i przywrócić je mieszkańcom Warszawy w nowoczesnej, atrakcyjniejszej formie – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

Nowe formaty „ORLEN w ruchu” to miejsca, w których klienci szybko kupią to, z czego ORLEN słynie, czyli wyśmienitą kawę i hot-dogi oraz wiele innych produktów gastronomicznych znanych ze Stop Cafe, a także m.in. prasę. W najbliższym czasie takie punkty zostaną otwarte również w Katowicach, Bydgoszczy i Wrocławiu.
Nowe formaty sprzedaży detalicznej będą obejmowały trzy rodzaje obiektów. W formacie A będą to ok. 20-metrowe obiekty, natomiast w formacie B ok. 60-70-metrowe obiekty, takie jak pierwszy udostępniony klientom w Warszawie. Powstaną również autonomiczne kąciki kawowe, w których sprzedaż będzie całkowicie zautomatyzowana. Zostaną one udostępnione w miejscach o szczególnie dużym natężeniu ruchu, m.in. na dworcach, w biurowcach, czy na lotniskach. Otwarcie pierwszego kącika planowane jest w sierpniu.
We wszystkich obiektach „ORLEN w ruchu” będzie działał program lojalnościowy ORLEN VITAY. Już teraz udostępniona klientom będzie także usługa nadawania i odbierania przesyłek, która od września będzie funkcjonowała pod nową marką „ORLEN paczka”, stanowiąc kolejne wzmocnienie segmentu detalicznego PKN ORLEN.
red. P.S.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content